Vallat skidorna



Nöjd. Snön lyser vit. Skidorna är vallade.
Har hängt över mig sedan snön kom. Skidorna måste vallas. Ingen åkning utan vallade skidor. Nu är de klara. Glidvalla är på. Basvax på fästytan är på.
Nu är jag red för skidåkning. Fast inte idag. Laddar just nu för temaspinning i 2h. 70-, 80-,90-talsspinning i eftermiddag. Sambon är ute på långpass just nu med löpklubben, det blir en riktig träningsdag för honom.
ikväll får vi njuta av ett glas vin eller en öl på Clarion Hotell med toner av Magnus Carlsson från Weeping Willows.
En skön lördag.





Kommentarer
izza

Kul med temaspinning!! :) Och kul att komma igång med skidorna sen. Själv ligger jag nedbäddad i sängen, hade planer på att köra utan värktabletter idag, men tror jag får ge upp snart om jag ska orka göra nåt annat än att ligga i sängen och få ont i ryggen! Hehe! Nog med gnäll nu! Ha en jätteskön lördag! Kramis!

2010-12-04 @ 14:44:45
URL: http://runrunner.wordpress.com
lina



Gillar retroburken nedanför :)! Snyggt! Vi har försökt göra vårt vardagsrum lite retroinspirerat:) Att man blandar lite stilar tycker jag blir en skön mix!



Kul med temaspinnning! Jag håller på för fullt att planera inför vår 3h spinning,jag och en annan instruktör ska hålla i det, den sista timmen ska vi ha musik från dåtid-nutid. Jag ska ha från 1995-2010, något tips på låt däremellan som du tyckte var bra idag?



Låter som en skön lördag!

Hoppas att skidpremiären blir av snart! :)



Kramar!!

2010-12-04 @ 22:45:13
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0