Premiärtur

Bara en massa inlägg om den där "jädrarns" nya cykeln :)
För personer som inte känner mig kan man tro om man läser min blogg att allt handlar om träning och cyklar. Att mitt liv består endast av det. Så är det inte. Visserligen lägger jag och min sambo ner mycket tid på träning men det finns mycket annat i livet som vi uppskattar.
Vårt nya fina hem, inredning och design, kläder, god mat och dryck är andra intressen jag har. Dessvärre har det inte ägnats så mycket tid åt det i min blogg. Varför vet jag inte. Eller det är väl brist på tid att göra inlägg som gör det skulle jag tro. Inlägg om träning går oftast fortare. Inredning, mat m.m. krävs lite mer snygga foton osv.

Igår hämtade vi våra nya cyklar. Efter att ha ätit mat, klippt gräsmattan och städat hela huset åkte vi ut på en tur trots att det snart skulle börja skymma. Kunde ju inte låta bli att testa de nya underverken.
5 min cykling bort till Markaspåret och deras MTB-slinga. Helt underbart att ha så nära till skogen och naturen men ändå inte bo så långt ifrån stan. Känns helt perfekt.
Provade att åka in på MTB-slingan från ett annat håll än vid starten och trodde först det var ett skämt. Helt igengrott med stenar, mossa och nedfallna träd. Hur sjutton ska det gå att cykla här? Efter ett tag hittade vi ut till den riktiga slingan och det gick betydligt lättare. Lite ovant och stappligt. Det lär krävas en del tid att få till tekniken. En utmaning såklart men en kul sådan. Känns riktigt skoj det här.





Kommentarer
Malin-Charlotta

SNYGGO !!!!

2011-08-13 @ 11:31:59
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0