Förbereder oss

Däck och slangar beställda. Blir snygga däck med en vit kant för att matcha våra vita cyklar.
Dags att förbereda oss både mentalt och materiellt. Cyklarna är servade. Energikakor och gel ska inhandlas.
Idag är det vilodag och slappardag. Njuta av livet lite. Fixa och dona. Sovdags tidigt.
Blev ett restaurangbesök och en öl efter jobbet. Sista ölen innan Vättern.

I helgen blir det sista långpasset. Vila måndag och sen sista passet på tisdag. Sen vila och uppladdning.

2011 års träning gällande cykel har sett ut såhär:
- Spinning = 37 pass - 2255 min  (2010: 19 pass - 1105 min)
- Cykel landsväg = 20 pass - 145 mil - 3364 min  (2010: 17 pass - 112 mil - 2507 min)

Nu är det inte så mycket att göra åt träningen. Har varit disciplinerad hela vintern och våren med träningen. Dubbelt så många spinningpass jan-jun och hittills 33 fler mil på cykeln (kommer bli ca 50 mil innan nästa helg).

Förra årets tid: 11:13. I år är det Sub11 som gäller. Detta år tillsammans med sambon och Ride of Hope.






Kommentarer
Anonym

Lycka till med cyklandet! Tror att det kommer gå jättebra! Omberg är superfint, (som kommentar till det du skrev på min blogg) min bror och hans fru var där dan efter oss. Dom och min andra bror övar sig inför tjejvätter, halvvätter och vätterrunda och allt vad det nu är. Mkt cykel just nu! :)

2011-06-09 @ 20:31:23
URL: http://gomorronsol.blogg.se/
Malin-Charlotta

Önskar dig lycka till!



Kommer gå galant och förra årets tid blir ett minne blott :)

2011-06-09 @ 22:14:17
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Måste ta tag i lite inköp till cykeln i helgen jag med... Sedan tänker jag lämna den till någon snäll själ som kan hjälpa mig med servicen på den.. Inte långt kvar nu...skoj skoj..:)

lina

Åh nu är det inte långt borta, spännande! Håller tummarna för bra väder! Ni har varit grymt duktiga med er cykling! Det kommer gå strålande nästa helg!



Kul att flytten är nära också :)



Trevlig helg! :)

2011-06-09 @ 23:24:59
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0