Blir alldeles varm

...i hjärtat.

Håller just nu på att slita med att byta ut låtar och få till höstens Spinpass. Det är mycket mer jobb än jag någonsin kunnat ana när jag satt på andra sidan som motionär. Samtidigt väldigt roligt men ibland frustrerande då tiden inte alltid räcker till. Kan det vara så att jag är lite av en perfektionist här också. Vill att det ska bli så himla bra. Vill hitta de rätta låtarna och få till mixningen.
För att få till det bästa behöver jag lite hjälp av sambon som har det musikaliska lite mer i ryggmärgen än vad jag har. Han är suverän på att höra hur låtarna skall sättas ihop och mixas. Kan det bero på att han har ett extrajobb som DJ? ;)
Tack sambon för att du hjälper mig och står ut med mitt humör ibland när det inte alltid går så bra :)

Allt jobb jag lägger ner är verkligen värt mödan. Speciellt när jag går in på Friskis forum och läser detta:

Tips på pass

av Karin » 21 augusti 2011 19:42
Hej! Tänkte höra om någon kan rekommendera ett spinningpass som har poppiga, välkända låtar som man blir riktigt peppad av?! typ Mix megapol-musik

av Anna » 31 augusti 2011 10:13
Jag kan verkligen rekommendera Malin W som kör på Öster på måndagar 18.00. VÄRLDENS BÄSTA spinningpass!!!!


Jag blir alldeles varm i hjärtat!



Kommentarer
Ann-Helene

Har du bytt till öster?

2011-09-01 @ 21:46:15
URL: http://endagettliv.blogg.se/
guldmulten

Klart du blir varm i hjärtat. Det är underbart med beröm!!

Inte för jag vet men hon har säkert helt rätt :)

2011-09-02 @ 06:36:47
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Åh vad fantastiskt, Malin! Så glad för dig! Tänk vad bra det blir när man stöttar och hjälps åt. Kärlek är fina och värdefulla grejer. Uppskattning likaså.



Hoppas ni har en fin helg tillsammans :)

2011-09-03 @ 13:14:47
URL: http://malin.charlotta.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0