Skidpremiär

Snön lyser med sin frånvaro. Iallafall här i Örebro.
Enligt rapporter på internet i torsdags så fanns det snö i Kilsbergen och även spår. Vi trodde nog inte att det skulle vara så mycket snö och inga bra spår. Men en såå skidsugen sambo ville testa. Så i fredags tog vi en tur till Ånnaboda. Oj vad snö det var där. Ja iallafall i jämförelse med Örebro och med tanke på de få mil det skiljer så kändes det som mycket snö.

Peter tog en tur på skidorna och jag tog en promenad med Lilleman (hund :) då jag fortfarande inte kände mig helt kry. Blev en tur i söndags igen. Då trotsade jag min förkylning men tog det lungt. Var skönt att få glida fram i snön och känna in naturen. Sköna lediga dagar.



  


Kommentarer
guldmulten

Härligt med snö!

Konstigt som sagt att det skijer så mycket på bara några mil.

Jag dras oxå med förkylning men den håller på att ge sig nu som tur är.

2012-01-09 @ 13:16:51
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Åhhhh vad härligt, Malin !!!!!

2012-01-09 @ 19:09:46
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0