Sommaren är här

Igår steg temperaturen under dagen. Idag vaknar jag till strålande solsken och värme. Underbart! Precis lagom till våra äventyr :) Älskar sommar, sol och värme. Lite trist dock att min kropp inte gillar det lika mycket, iallafall inte när det handlar om löpning. Igår var det löpintervaller med klubben i Karlslundsskogen. Värmen och de små backarna som finns där tog knäcken på mig. Var längesen jag var så trött. Det gick inte att springa på. Kroppen kändes som sirap och vägde minst 100 kg. Lite trist, men passet blev gjort även om det gick långsamt. En tanke är att åka utomlands lite oftare för att vänja kroppen. Tror jag ska framföra det på jobbet när jag kommer tillbaka från semestern. Vill ha minst 5 veckor mer semester och minst ett par tusen mer i lön så jag kan resa mer. Tror ni min chef tycker det är en jysst deal?

 



Kommentarer
Malin-Charlotta

Man ska alltid våga föra fram sina önskningar, man kan aldrig mer få mer än ett nej! Våga och förlora hellre än att fega och fortsätta fundera ;-)

Kram till fina du, är så glad att vara tillbaka här hos dig och läsa om alla fantastiska resor du gör!

Ps/ tänkte på värmen/löpning och tillförseln av syre. Se över järnintaget, det hjälper ju till att transportera syret i kroppen. Jag tar faktiskt järntabletter som tillskott i perioder då jag tränar hårt eftersom jag vet att min kost inte täcker behovet.

2012-07-27 @ 19:05:14
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0