Var är formen?

Bortblåst?

Förkylningar, hosta och annat skit verkar ha tagit min form. Tränat så dåligt på sista tiden. I söndags var det dags att sätta igång igen. Spinning 70 min. Det gick finfint.

Igår tog vi en skogstur på mtb. Trött som attans i ryggslutet. Är kroppen ovan?

Idag var det dags för löpning. En tur i markaspåret. Hela kroppen kändes som seg sirap och så tung. Måste erkänna att jag var tvungen att gå en stund. Tempot blev 5:35-fart. Inte godkänt.

Jag är orolig. Orolig för att min form lämnat mig. Nu ska jag på jakt efter den. Först ska jag dock ha en skön kväll med granntjejerna och fika lite :)

En form som inte är bortblåst är killen i blått linne på fotot nedan, min sambo. I helgen sprang han Göteborgsvarvet. Inte het nöjd med tiden då han inte klarade målet sub84. Själv tycker jag det är superbra, tiden blev 1:24:54. Något jag själv bara kan drömma om.





Kommentarer
guldmulten

Kanske ska ta det lite lugnt?

Inte träna varenda dag? Vila varannan så kroppen får chans att återhämta sig?

Amatörtips men ändå :)

2012-05-16 @ 08:28:43
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Formen kommer, om du inte jagar den. Ofta vill vi så mycket och tycker vi får så lite. Efter en förkylning brukar det ta någon vecka innan kroppen är med på noterna igen.



Ge den kärlek och massa bra mat. Då kommer du snart igen! Ta hand om dig!

2012-05-18 @ 20:37:13
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0