Positiv stämning

Det blev lite småstressigt imorse när jag kom till Friskis.
Anlände ca 6.45 då mitt Spinningpass startar 7.00. Friskis öppnar 6.30, men det var fullt med folk utanför när jag kom dit. Det hade blivit ett missförstånd med den som skulle öppna.
Fick släppa in alla och vissa var väldigt negativa.
 
En av mina motionärer berättade att hon sagt till dem i kön att vara lite positiva. Tänka på att det är fredag. Inget allvarligt har hänt. Man är ju inte mer än människor, folk kan försova sig eller annat.
Du är frisk och är här för att träna. Var glad för livet.
När någon sa att de skulle skriva en insändare till Allehanda sa hon att det är typiskt gnälliga närkingar. Människorna i kön skrattade och blev gladare. Hon spred en härlig stämning bland de gnälliga morgontrötta personerna.
 
En stor eloge till henne. Se det ljusa och positiva istället för att se det svart.
Härliga underbara fredag. Ha en underbar helg alla söta där ute.
 
 
 


Kommentarer
Malin-Charlotta

Var den förändring som du önskar se i världen, som Mahatma sa..

Fin helg (så länge) på dig med, vännen. Snart ses vi!

2012-10-05 @ 20:36:34
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Lina

Härligt med sådana människor som ser det positiva i det hela!!

Tempohojen är riktigt fin, jag är väldigt avis. Sån borde du ju ha Malin! :) Det blev även några supersnabba skor och trek cykeltröja, Eric kommer bli farlig som tusan! :)

Hoppas du kommer iväg till crawlkursen snart, simgrejerna är väldigt bra att ha, de är bra hjälpmedel.

Ha en riktigt fin helg!!

2012-10-06 @ 06:59:25
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0