En helg i solens tecken

Lördagmorgon sedvanligt långpass för sambon. Själv tog jag en lång promenad i solskenet istället innan vi tog bilen österut, mot Västerås.
Checkade in på Elite stadshotell och åt en mycket god lunch när vi anlände. Ett par timmars shopping hann vi med. Köpte varsin ny skidjacka på rea och lite andra kläder. Till kvällen tog vi en enklare middag på Bishops, fish & ships & en kall öl. Därefter blev det en soft kväll på hotellrummet till melodifestivalen. En påse godis, lite chips och cider som tilltugg till festivalen. Efter det mådde jag sådär. Pallar inte att äta både fett till middag och godis, chips och dricka efter det. Oj vad sugen jag var på sallad när jag vaknade :)
 
Avslutade dock den goda hotellfrukosten med en våffla. Efter det tog vi en tur till IKEA och köpcentrumet där
innan vi begav oss till Friskis & Svettis i Västerås. Gästledde ett CoreSpin-pass.
 
Som tur var kom vi dit i god tid. Det gick inte att ansluta med usb till musikanläggningen i Spinsalen. så det blev att leta reda på någon som hade en annan spelare men den blandade alla låtar huller om buller :) Så vi fick gå på jakt efter en dator. Lyckades få iordning på allt precis i tid. Iallafall nästan, började passet två minuter efter tiden. Lagom bra start på min ledaruppföljning. Var lite småskakis men försökte samla mig.
Glömde bort någon övning och fick impovisera lite men i det stora hela gick det bra. När det var dags att gå in i Spinsalen kändes allt helt lungt. Som min ledaruppföljare sa: -Det kändes som du kom till mammas gata när du kom in i Spinsalen.
Nöjd efter mitt samtal efter passet. Fick några tankar och tips på saker jag kan tänka på. Men i det stora hela var det riktigt bra. Ett genomtänkt och superbra pass! var betyget jag fick.
.
.
  


Kommentarer
Sofia - ett bättre du

Kul med spinningen, låter ju ändå som att det gick bra! Och vilken härlig helg då :)

2013-02-04 @ 20:07:40
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Lina

Mysig helg ni haft! Skönt det gick bra, duktig du är!:) Kram!!

2013-02-04 @ 21:05:28
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Stort, stort varmt grattis! Jag säger ju det, att det är ett superpass! Nu skulle jag också vilja bli bedömd, framför allt för att bli bättre, jag är ju så ensam ute i Lanna, så vore bra med nya ögon! Förhoppningsvis ska vi ha återträff i Stockholm med några som gick utbildningen, hoppas det blir av! Kram!

Svar: Tack söta du!
Ja är verkligen värdefullt med feedback.
Då får vi hoppas att ni ses igen, alltid kul! Kram kram
Mrs Malinski

2013-02-05 @ 19:15:19
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Guldmulten

Härligt! Låter ju som det gick kanon med bedömningen. Du är så duktig!!!

Svar: Tack snälla du :)
Mrs Malinski

2013-02-05 @ 21:16:54
URL: http://guldmulten.blogg.se
Anki

Låter som en riktigt härlig helg! :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0