100 dagar

I början kändes det som en evighet till dagen D. Idag är det precis 100 dagar kvar ( ja med några veckor hit eller dit, chansen att det blir just 6 oktober är kanske inte så stor).
Nu börjar det iallafall bli väldigt påtagligt. Inte alls lika smidig och betydligt tyngre med diverse småkrämpor. Annars mår jag finfint.

Hemma är det full fart med påbörjat byggprojekt.
Imorgon kväll är det dags för halvmarathon ett par mil utanför Örebro. Det enda och första halvmaraloppet jag sprungit. Blir onekligen sugen att springa men i år är jag åskådare då Peter skall springa. Nästa år kanske?



Kommentarer
Anki

Spännande! Tiden flyger verkligen iväg fort..:)

Svar: Ja det går rätt fort oftast men ibland känns det länge sen jag riktigt kunde träna på allvar.Har försökt kommentera hos dig men inte fått till det på datorn. Måste kolla om det funkar bättre på telefonen.
Mrs Malinski

guldmulten

100 dagar! Fantastiskt, tiden rusar på.
Även om man får lite krämpor så är det ju härligt också att det är påtagligt. Du är så fin i din mage!

Svar: Ja det går rätt fort ändå faktiskt :)
Mrs Malinski

2013-07-01 @ 10:35:44
URL: http://guldmulten.blogg.se
Karin O

Saknar också löpningen mycket, men då har man något att längta till och nya mål att skapa:)

Svar: Rätt inställning! Perfekt med nya mål att skapa till våren :)
Mrs Malinski

2013-07-02 @ 13:19:37
URL: http://kakansemlanoliven.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0