När ska jag springa i Göteborg?

Andra året jag är anmäld till Göteborgsvarvet. Har även varit nere två år och kollat men inte varit anmäld. Första gången jag var anmäld hade jag problem med min vad och höft och fick kasta in handduken. I år säger den lille i magen ifrån. Funkar inge vidare att springa. Så i år bestämde vi att inte ens åka ner och kika. Peter hade kunnat springa om han skulle vilja.
Efter en tuff vecka känner jag att jag behöver vara hemma och ta det lite lugnt.

Frågan är dock vilket år ska jag springa loppet? För någon gång borde jag väl det? ;)



Kommentarer
Guldmulten

Klart du kommer göra, så småningom...
Men iår har du ju världens bästa anledning att inte springa ju! :)

Svar: Visst är det så! :)
Mrs Malinski

2013-05-18 @ 11:39:00
URL: http://guldmulten.blogg.se
Malin-Charlotta

Håller med Guldmulten! Jag kanske hänkar på om ett par år, man vet aldrig!

Svar: Det tycker jag absolut!!
Mrs Malinski

2013-05-19 @ 20:19:27
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Den som väntar på något gott...:)
Och just nu väntar du ju faktiskt på något så mycket bättre!

Svar: Precis :) Springa kan jag göra ett annat år.
Mrs Malinski



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0