Happy Hips

Dagarna rusar förbi. Besök, utflykter, hemmamys och promenader i höftluften.
 
Denna vecka var planen att börja med lite mer träning. Mer styrka och cykla på trainern. Det får tyvärr vänta. Inte frisk från förkylningen och har en envis hosta som blev sämre i helgen.
Jag kör vidare på promenader och mammamage-appen. Har även lagt till ett yogapass för höfterna efter tips från andra bloggare (happy Hips - www.yogobe.com). Ett perfekt pass för stela höfter. Ja mer än stela är mina. Får ofta problem med mina höfter och vader när jag springer så känner att detta är perfekta övningar för mig. Jag lunkar på med soft träning ett tag till.
Nu ska vi däremot upp till Tybblelundshallen och kika på tuffare träning, pappa som skall springa intervaller. Inte alls avundsjuk ;)
 
Bild från yoga-videon (ej foto på mig, då skulle det inte se så bra ut, inte riktigt lika smidig och vig :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

Den där videon har jag sett också, måste prova den någon dag för gladare höfter! :) Kan tänka mig att dagarna rusar iväg, när jag var hemma i småland fick jag mysa med massa små bebisar, så härligt! :)

2013-11-26 @ 20:58:10
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Andréa

Jag älskar allt Johanna Andersson gör typ :)

Tiden går verkligen snabbt! Min lilla nyföding är inte så nyfödd längre. Sju veckor på torsdag. Galet!

Hoppas du är frisk snart!

2013-11-26 @ 22:42:25
URL: http://www.lopningolivet.se
Anki

Lät som en video jag också borde kolla på! :)

Cissi

Yogobe är en underbar sida! Happy hips är hysteriskt bra!

2013-11-29 @ 21:28:55
URL: http://www.cicilina.wordpress.com
Caroline

Hoppas du är bättre från förkylningen! Visst r tiden fort, min lilla är redan 2,5 mån. Galet!
Jag får också stela höfter och vader av löpningen, så jag har också börjat med Happy Hips.
Hoppas på gladare höfter framöver:)

2013-11-29 @ 23:31:08
URL: http://klarafardigaspring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0