Trött

Fredagstrött. Trött efter mycket träning på sista tiden. Trött efter en cykeltur ute i blåsten. Sitter nu i soffan och har precis ätit upp efterätten, en relativt nyttig variant med hallon, vaniljkesella och digestivekex.

PT´n och jag slutade lite tidigare från jobbet. Vi bestämde redan i veckan att det inte skulle bli nån Hjälmaren Runt imorgon. De har hotat med regn i helgen och så kommer vi spara 800 kr om vi struntar i loppet :)  Vi bestämde att vi skulle ta en egen variant. Blev en tur idag på cykeln, dock inte 153 km som loppet kommer vara imorgon utan ungefär hälften. Landade på 76 km med ett stopp i Nora hemma hos svärfar med fru där vi fick lite fika. Vilken motvind det var största delen till Nora. En riktig pärs. Som jag sagt tidigare i veckan känner jag mig sliten. Hade inga direkta krafter att ta till. Benen värkte och hittade inget tryck. Trött och ingen ork. Nu när det är avklarat, jag har duschat och avnjutit en middag med efterätt känner jag mig mer än nöjd. En skön början på en bra helg.




Kommentarer
Andréa

Åh, den där brukar jag också göra ibland :)



Jobbigt att kroppen känns sliten.. men det går ju upp och ner och några dagars extra vila/återhämtningsträning kan kanske göra susen?

2010-05-07 @ 22:20:07
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Annika

Inte konstigt att det känns när du har dubblat din träning :) Bara du känner själv att du orkar med så du inte sliter ut dig. Jag är imponerad iaf och Vättern kommer du ju kunna cykla baklänges och två varv om du vill... :)

2010-05-08 @ 15:09:14
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0