Smoothie

Smoothie är det perfekta mellanmålet. Även gott till frukost. Förstår inte varför jag inte gör det oftare, är det för att jag inte äger en mixer/blender tro? Gjorde en smoothie till frukosten i lördags. Fungerade utmärkt att använda mixerstaven, men erkänner att jag borde köpa mig en mixer. Frågan är bara varför jag inte kommer till skott och gör det?


Smoothie

3 dl Vaniljyohurt, jag använde K-yoghurt Päron & Vanilj
1 banan
1 dl Frukt & Bär (Ica´s frysta)
½ dl havregryn


                    Foto: mrsmalinski


Kommentarer
guldmulten

smoothies är jättebra, man borde göra det oftare. Vi pratade just om det häromdagen att det var länge sen. Får nog sätta fart med em smoothie-period igen :)

Havregryn har jag aldrig haft i dock, är det bra det?

2008-11-05 @ 17:54:55
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin

Ja jag har iaf bestämt mig för att bli bättre på att göra smoothies oftare :) Ja iaf om man vill ha mer mättnadskänsla och mer fibrer, annars kan man såklart utesluta grynen.

2008-11-05 @ 21:08:15
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0