Läskig?

Tänker på er Spinnare just nu som cyklar för en bra gärning. Själv ska jag försöka bli läskig men misslyckas totalt :)  Kanske den snällaste djävulen någonsin. Vet att jag borde haft rött smink och smetat in i ansiktet för att bli mer lik en djävul. Tyvärr är jag för dålig när det gäller maskerad. Minns när jag och en kompis som däremot är en mästarinna på utklädnad var på Halloweenfest utklädda till indianer. Vi talar om det än och fattar inte vad vi fick den usla idén ifrån. Som vanligt blir jag den söta istället för den läskiga.
Nu är det dags för party. Kanske det läskigaste någonsin :)





Kommentarer
Anki

Vad skoj med Halloweenfest och utklädning. Hoppas du får jätteskoj.:)

Jenna

Wow vad kul! Lite läskigt blir det med hornen iaf ;) Hoppas ni hade kul!



Vad roligt att du provade blåbärssconesen och att det smakade! :D Det var ett tag sedan jag gjorde dem... Det är nog dags för scones igen!

2009-10-25 @ 10:20:07
URL: http://jennas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0