Jag lufsar på

I lungt tempo fortfarande.
Håller på att spåna på höstens träningsupplägg. Har inte alls börjat fokusera på träningen ännu. Luftade racern i söndags efter flera veckors uppehåll. Slog till och körde Ånnaboda-backen på en gång (för er som inte känner till trakterna så är den braaaant).
Mycket promenader blir det. Vill inte börja stressa. Vill försöka fortsätta ha ett visst semesterlugn i kroppen. Känner att kroppen inte mår bra av att stressa och ha tusen saker omkring oss hela tiden. I höst kommer vi prioritera kvalitetsträning framför mängdträning. Umgänge, lugn och tid för fix kommer finnas med på vårt höstschema.

Trots att det inte blivit så mycket träning på sistone så har det inte hunnits med så mycket med bloggen. Semesterkorten ligger fortfarande orörda i sina mappar i datorn. Jag har inte haft lust att blogga. Trevar lite. Läser några bloggar sporadiskt. Hinner inte, vill inte ta för mycket av min tid till datorn. Vill prioritera annat.
Jag finns dock någonstans i periferin och återkommer då och då. Sugen på att träna är jag också. Blev ett morgonpass löpning på 5 km idag.



Kommentarer
Sara

Låter sunt att inte planera in för mycket! Man måste ta det lite som det kommer edterhand oxå. Hoppas hösten blir lugn med träning i lagom dos.

2010-08-25 @ 13:36:25
coyntha

Ta det lugnt!! Vi väntar tills du har lust!!

kram på dig.

2010-08-25 @ 21:07:14
URL: http://coyntha.wordpress.com
guldmulten

Låter bra det tycker jag!

Man ska inte pressa in aktiviteter utan göra det som lusten faller på!

Själv spenderar jag alldeles för mycket tid framför datorn nu... varenda kväll... inte med bloggen dock det finns ju mycket annat att surfa efter till höstens baluns =)

2010-08-26 @ 12:46:17
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0