Morgonträning

Från och med igår började jag min nya tjänst på jobbet vilket innebär arbete inne i stan på kontorstid istället för arbete tre mil från stan med start kl.06.30.
Min tanke är att börja morgonträna. Inte denna vecka och inte nästa då det är Halvvasan. Efter Halvvasan kommer skidorna ställas in och det är löpning som gäller. Löpning passar perfekt som morgonträning.
Sa till min PT (min PeTer) att vad skönt det ska bli med sovmorgon när jag börjar nya jobbet och log lite. Fick till svar att det inte kommer bli någon sovmorgon, du ska träna :) Han har fått för sig att jag ska springa sub50 på Blodomloppet i Augusti, så då lär det verkligen hårdtränas och satsas på löpning.

Blev glad när jag läste Runners World igår. Flera kända ansikten. Jättekul!!


Kommentarer
Lina

Skönt att du slipper åka de där 3 milen på morgonen. Passar ju perfekt med lite morgonlöpning då :-) Jag måste köpa mig ett par nya löparskor, sen tänkte jag börja springa lite, jag brukar alltid bli sugen att springa när våren kommer, det är så härligt att springa ute då!



Jo det är bra att få längta lite :-) Jag är ganska så van nu att Per är borta under några dagar. Men sedan är han ju oftast ledig flera dagar i sträck :-) Så det är både och med hans jobb, trist att sova ensam men helt underbart när han kan vara ledig typ 1 vecka i sträck! Man får sakna och längta! Nu ska jag ta tag u pluggandet!!



Ha en fin tisdag söt!

Kram!!

2010-02-23 @ 08:58:45
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Lina

Du gissade helt rätt :-) På Lagerhaus hittade jag den fina bruken. I den finns massvis med kärlek :-)Jag köpte den till alla hjärtans dag då jag fyllde den med massa godsaker till min sjöman! Älskar fina och lite roliga burkar, så den kommer nog få en fin plats i lägenheten hihi:-)



2010-02-23 @ 10:06:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Andréa

Klart du ska springa sub50! Bra man det där vad det verkar :)



Jag är så nyfiken på rw!! Prenumerar inte längre och när jag var förbi affären nyss så hade den inte kommit ut än.. segt!!

2010-02-23 @ 11:14:20
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Malena

Sub50, det är ju inget dåligt mål! Jag ska med glädje följa dig och din PT :-) på den träningen!

2010-02-24 @ 07:31:52
malin

Nä sub50 är verkligen inget dåligt mål alls. Inte jag som satt det iof. Själv skulle jag nog aldrig göra det. Men nu måste jag väl ställa mig in på det och tro på mig själv. Lätt annars att tänka det klarar jag aldrig.

2010-02-24 @ 08:54:55
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0