Tävling - Löplabbet



Imorgon, torsdag 25:e mars öppnar Löplabbet en butik i Örebro, i gallerian Träffpunkt.
Detta vill jag fira genom att lotta ut presentkort på Löplabbet till ett värde av 500 kr som gäller i alla Löplabbets butiker.


För att ha en chans att vinna måste du skicka in ditt bästa löpminne till mig senast 31 Mars.
Maila på: [email protected]



Löplabbet säljer inte enbart löparskor, utan ger även gratis rådgivning för att underlätta för kunden att göra bästa möjliga val av sko. Konceptet är att använda spegellåda och löpband för personlig utprovning och alla som jobbar på Löplabbet är sanna löparentusiaster. Löplabbet grundades 1984 och har idag runt 20 butiker runt om i landet.
Läs mer på www.loplabbet.se

 



Kommentarer
Mattias

Om du vill vinna ett presentkort själv så gå in och tävla på min blogg.



Imorgon 17.30 kan du och dina kompisar komma till Örebro Rehabcentrum och testa Core Kettlebell helt gratis.

Och på fredag 11.30 kör vi en Pilates grund med Flow Tonic och det är också gratis.

2010-03-24 @ 22:55:08
URL: http://mattiasogren.blogspot.com/
Annika

Åh wow, vad roligt! Kul med en "riktig" löparbutik i stan :) Och jag ska självklart tävla... måste bara försöka hitta ett bra minne :)



Kram!

2010-03-25 @ 08:37:55
URL: http://tremil.blogg.se/
Åsa

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Mycket bra pris! Måste fundera på löparminnet.

:D

2010-03-25 @ 11:57:58
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0