Bevis

Snälla Ola filmade precis när det gick som bäst och jag var tvungen att gå en bit. Fast å andra sidan var jag inte ensam om att gå. Peter däremot han var tapper och cyklade på. Impad av älsklingen. Han är duktig. Inte bara på löpning och en hel del annat utan även MTB. Jag har en grym karl :)

Ni kan se Peter i vitt och mig i svart (jag är den som är näst sist på filmen)(Peter bra mycket längre fram).

Kolla in här...

Idag har jag grym träningsvärk i armar, rygg och lår. Idag fick det bli ett Spinpass för att trampa ur benen lite.
Imorgon är det vila. Måste bygga nytt pass. Så tips på låtar mottages gärna! Gärna nån tung bra låt som passar i backe efterlyses.



Kommentarer
Tommy

OCH han kan baka också!



Tips för tunga låtar:



Mustasch - Double nature

Monster Magnet - Powertrip

Rage against the machine - Killing in the name



Får du in en eller flera av dessa lovar jag på stående fot att inte missa ett pass under hösten.



Lycka till!

2011-08-16 @ 22:47:23
URL: http://www.liverpoolfc.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0