Dagens lärdom

Ibland måste man lära sig den hårda vägen :)
Idag var det dags för mitt första onsdagspass på Friskis. Lite tight med 5 min mellan passen. Strul med cyklar och för många motionärer på passet. Lite småstressad och var tvungen att ställa fram en extracykel. När jag ska flytta på cykeln halkar jag rejält och faller pladask och slår i fot, vad och knä. Aj aj. Första tanken var kan jag leda passet?
Men envis som jag är så upp på cykeln såklart. Passet gick riktigt bra. Hittade energin och kände ingenting. Värre var det när passet var slut och jag skulle gå ner för trappan och hem. Så nu är det högläge och vila så är jag förhoppningsvis fit for fight imorgon :)

Dagens lärdom: gå inte i hala cykelskor på halt golv.





Kommentarer
Coyntha

Nä men... stackars dig!! Men så bra jobbat med att hålla passet ändå!!

Ta hand om dig!



Kram

2011-02-16 @ 15:38:01
URL: http://coyntha.wordpress.com
Malin-Charlotta

Tittar in hos dig och säger Hej!



Så du hänger också på Friskis? Jag tränar på gymmet där, då jag egentligen är styrkelyftare/löpare och inte alls cyklist ;-) Udda kombination kanske, men jag lever efter mottot att allt går om man bara vill och vågar prova :-)



Hoppas det gick bra med foten tillslut!



Hälsningar Malin-Charlotta

2011-05-03 @ 22:17:49
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0