Starka ben

Att starta lördagen med ett långpass löpning kan knappast bli bättre. 10 grader ute och härlig frisk luft att andas.
Har längtat efter löpningen och hoppas nu att jag håller mig frisk och skadefri så jag kan nöta på.
Morgonens runda blev 15,9 härliga kilometer tillsammans med min klubbkompis Pernilla. Härligt prattempo. Tiden och kilometrarna bara springer iväg när man pratar under hela rundan. Socialt och bra träning.

Mjölk ger starka ben sägs det. Provar en mjölk med smak av blåbär med extra protein mixat med en mosad banan. Mums återhämtningsdryck efter passet.

Nu blir det vila, städning och firande av födelsedagssambo. Tjocka släkten och vänner kommer på tilltugg och fika på eftermiddagen.



Kommentarer
Lina

Perfekt start på dagen! Härligt med långdistans, kul med sällskap! Ha en trevlig fortsättning med firande och mys med släkt!

2012-09-15 @ 11:46:00
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Jättefint jobb! Super!! Tänkte på dig i morse, hur långt du skulle köra idag inför nästa helg. Imponerande betanke på hur de senaste veckorna har varit med löpningen!

Hoppas ni får en fantastisk kväll, eller, det vet jag att ni får. Fira födelsedagar är bäst!

2012-09-15 @ 18:02:13
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Låter som en riktig härlig start på dagen! Hoppas verkligen du får hålla dig frisk och skadefri nu!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0