Löpsugen

Blodomloppet igår kväll. Flera från jobbet sprang, många från klubben sprang, Peter sprang och flera goda vänner sprang. Själv låg jag hemma och tittade på DN-galan och knåpade på träningsprogram för min rygg. Inte bitter alls utan med gott humör. Det enda är att det kommer ett enormt sug att springa.  
 
Imorgon är det mer löpning. Skall följa med till Mariestad och se min älskling springa marathon. Kan tänka mig att löpsuget kommer komma ännu mer.
 
Blev så sugen så att jag var tvungen att ta på mig löparskor till jobbet idag :) Matchade min marinblå outfit med mina blå favoritskor, Ascis racer 8. Tänker även att det är bra för min rygg att använda bättre skor även om jag sitter mestadels på jobbet.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jonna

vad trist att du fått foglossning ;( hoppas det blir bättre... nu är det iaf inte såå långt kvar för oss även om veckorna kännas rätt långa?

Svar: Ja inte det roligaste men bara att bita ihop. Nej inte alls långt kvar, kan ju vara bara några veckor om vi har tur :) Overkligt!!
Mrs Malinski

2013-08-23 @ 13:42:20
URL: http://fartfylld.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0