Dags att öka lite smått

Idag blir lilla Bianca 2 månader. Hon växer så hon knakar och utvecklas från vecka till vecka. Nu ler hon och jollrar åt oss. 
Idag har hon dock nästan sovit hela dagen. Sliten tror jag efter gårdagens inflyttnings- och 30-årsfest. Kalas idag också, kusinen som fyllde 4 år. Stolt liten kille när tårtan dukades fram.

In på tredje månaden och dags för mamman att öka sin motion ett snäpp. Idag blev det ett lugnt och kort pass på trainern. 20 svettiga men sköna minuter.
Imorgon är jag bokad på spinning. Nästan lite läskigt ;) 









Kommentarer
Anki

Det här med trainer lockar faktiskt mig också litegrann. Jag har köpt trainerdäck så jag kan sätta upp den i ställningen om jag vill. Just nu känns det dock som att det räcker gott och väl med en cykel i lägenheten utan att min också skall stå där och ta plats..:)

Svar: Ja det är nackdelen, inte så kul med flera cyklar inne. Annars mkt bra träning, dock lite tråkigt ;)
Mrs Malinski



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0