Vilket tryck

Platserna till mitt onsdagspass släpps på söndagkvällen kl.21.00.
Bokade en plats till sambon 21.05. 21.10 var de slut. Dryga 1,5 timme senare är det 32 reserver.
71 personer som är sugna på just mitt pass. Core/Spin känns som en lyckad kombo.
 
 
 
 
Förutom core har helgen bestått av en del umgänge och annat fix. Scones och te på lördagseftermiddagen hos stadsvännerna och därefter Hobbit på bio.
Idag inkassera granåterbäringen på Bauhaus, inhandla lite vårnytt hem för förnyelse när julen packats ner och familjesöndagmiddag hos min farfar o sambo.
 
Nya gröna kuddar från Lagerhaus och matchande lyktor och vaser från Village.
 
 


Kommentarer
Lina

Jösses vad fullt det blir fort! Kul att ditt pass är så populärt! Bra kombo och en superinstruktör!! Jag sitter och pusslar med spinningpass nu, pjuh det tar ju sån tid och ibland känns det som att man hamnar i samma passupplägg. Ha en fin vecka du med!:) Kramar!

Svar: Ja helt sjukt mycket folk nu.Inte alltid så lätt. Det tar massor med tid. Fast det är ju bra att man har liksom en röd tråd som är lite jag oxå. Så deltagarna vet ungefär vad de får :)
Kram
Mrs Malinski

2013-01-14 @ 08:50:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Guldmulten

Kul att många vill gå!! Gissar att du är väldigt duktig!
Fin kudde, har oxå sådana :)

Svar: Aha, bra smak :)
Mrs Malinski

2013-01-14 @ 19:00:45
URL: http://guldmulten.blogg.se
Anki

Vad kul med det stora intresset. Beror garanterat på en grym instruktör också! :)

Svar: Självklart....hihi ;)
Mrs Malinski

Malin-Charlotta

HÄRLIGT! Visste det, BÄSTA du!!

Svar: Tack snälla BÄSTA du!
Mrs Malinski

2013-01-18 @ 21:47:36
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0