Mammastark

Idag är jag stark. Jag är påfylld med en massa positiv energi. Vissa dagar är helt enkelt så bra, och idag har det varit en sådan.

Mysig morgon med en glad dotter. Förmiddagen tillbringades på Friskis på mammacore. På eftermiddagen blev det en solskenspromenad i spåret. Till kvällen fick vi besök av tre härliga tjejer med mycket positiv energi. Smittade nog av sig även till Bianca som var på strålande humör och jollrade mest hela tiden.

Nu har det blivit bestämt att det blir jag som kommer leda mammacore nästa termin. 
Funderar en del på upplägg efter dagens pass som bl.a. innehöll plankor. Borde de ens finnas med på ett mammapass? Visserligen är vissa deltagare hyfsat starka som har gått en hel termin, men många är nog inte det. Många övningar går ju att variera nivå på. Frågan är bara hur man ska förmedla rätt nivå till de olika deltagarna? Hade jag inte haft den kunskapen jag har skulle jag definitivt kört på alldeles för hårt idag.







Kommentarer
Guldmulten

Härligt att känna sig stark!!
Mammacore, du kommer bli en toppenledare!!

2013-11-29 @ 15:40:16
URL: http://guldmulten.blogg.se
Sara

Jag tror plankor på knäna kan passa på mammacore sålänge man får bra instruktioner och att deltagarna känner efter.

2013-11-30 @ 20:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0