Mammaträning

Jag har varit på Friskis för första gången sedan Bianca kom.
Premiär för mig på mammacore igår. 46 mammor med sina småttingar var på passet, imponerande!
Jag hade inga höga förväntningar då lillan oftast inte vill vara själv för länge. Hade tänkt ta en promenad dit med vagnen men då hon trivs mycket bättre i bilstolen kändes det som ett bättre alternativ att åka dit i bil. Ett kort avbrott på en minut då hon var lite kinkig, för övrigt var hon en ängel som antingen sov eller satt och kikade förundrat på sin mor. 
 
Så kul att köra ett pass. Full med energi efteråt även om jag inte var så stark och kunde köra på de tuffaste övningarna.
Håller på att klura lite på om jag ska leda detta pass nästa termin, då jag fått förfrågan. Perfekt sysselsättning en dag i vecka. Bara Bianca håller med :)
 
Idag har hon inte riktigt varit lika lätt. Smågnällig mest hela dagen. Förmiddagen ville hon tillbringa på mammas bröst och eftermiddagen var det inte så mycket som var bra, tills vi fick spontana fikagäster. Då blev hon nöjd igen. Tack Ola och Sara för bullar, sällskap och nåt lugn som smittade av sig :)
 







Kommentarer
Lina

Vad roligt med mammacore träning, kul att det finns det utbudet! :)

2013-11-21 @ 20:07:39
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
ola

Tack själv. Blir nog inget mer besök på ett tag för det tog en timme innan frågan " Vill du skaffa en bebis till?" kom från sambon.
Fortsätt ta hand om er alla 3.

Svar: Så länge som en timme ;) Trist för oss :(
Mrs Malinski

2013-11-22 @ 07:56:37
URL: http://cykelola.blogg.se
Anki

Vad roligt med gruppträning igen, och kul med förfrågan om att hålla i det sedan också!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0