Golfpremiär

Idag var det golfpremiär. Spelade 18 hål på Mosjö. Riktigt härligt soligt väder. Började riktigt bra, drivern satt lika fint som i höstas. Tyvärr fick jag en rejäl svacka efter 10 hål. Endast fem timmars sömn efter gårdagens fest och en hel arbetsvecka bakom mig hade satt sina spår. Tappade koncentrationen och tålamodet. Avslutade dock med några riktigt fina slag. Tyvärr kan jag inte stoltsera med några mästerpoäng, men det var ju ack första rundan för året. Har en hel säsong framför mig. Dessutom vann jag över min golfpartner, en killkompis till mig, så sämst var jag inte.
Avslutade kvällen tilsammans med en pizza och öl hemma hos mig. Det var jag väl värd ;)




Kommentarer
izza

Den där golfen låter inte fel alls. Solen har verkligen bitit sig fast i Örebro nu i helgen, härligt! Hur blev det igår? Invigde du cykeln nu när det var fint väder och dubbelpasset blev inställt?

2009-04-19 @ 11:46:04
URL: http://runrunner.wordpress.com
Hamberg

Åhh jag vill oxå, tyvärr har mina klubbor fått "vila" nu :-(

Kanske ska pallra mig i väg till rangen i alla fall....

//Malin

2009-04-29 @ 13:59:12
URL: http://hamberg-triathlon.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0