Semestergolf

Hela denna vecka är det tävlingar på golfklubben. Det är semestergolfvecka.
Tyvärr kan jag bara vara med två dagar och tävla. Igår och idag har jag spelat. Imorgon åker jag till Västkusten igen.
Igår gick det skapligt på partävlingen, inget speciellt bra resultat fast ingen katastrof. Idag spelade jag en singeltävling och då gick det sämre. Jag borde spela mer och träna mer om jag ska bli bättre. Men jag spelar mer för att jag tycker det är kul, skönt och avkopplande. Fast måste erkänna att det är lite jobbigt när tävlingsdjävulen i mig blir besviken när det inte går så bra. Men som jag och en killkompis brukar säga, det viktigaste när man idrottar är inte alltid resultatet utan det viktigaste är att se så snygg ut som möjligt =)

Igår regnade det några skurar så då fick vi varsin regnhatt sponsrade av Dailys. Jag valde en rosa som matchade min klädsel. Idag var tävlingen sponsrad av Puma så valet av tröja blev såklart en Puma :)




Kommentarer
Malena

Snacka om att se snygg ut!!!

2009-07-22 @ 17:19:57
URL: http://bredablick.wordpress.com
Lina

Snygg du är i dina golf outfits!



vad härligt att dra till Västkusten igen :-)

Vackert där!

2009-07-22 @ 20:49:02
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0