Maj

Jag visste att jag var sen att få ihop maj´s månadssummering men inte hade jag koll på att jag helt glömt bort april :)
Med tanke på maj´s månads träning kanske det är förståligt. Jag har prioriterat träninen istället för inlägg.
Hade inte satt nåt ökat mål för maj gällande träningen. Aprils mål att träna minst 200 min/vecka slog jag med råge, nästan uppe i det dubbla. Även fått till lite golfrundor också. Väldigt nöjd med månaden.

Denna vecka har jag ännu inte fått ihop nåt träningspass. Ikväll ska jag på Taklagsfest på Stora Hotellet. Tog med mig löparkläderna till jobbet. Tänkte ta ett kort pass i Markaspåret innan festen. Nu måste jag ju ta min löpträning på allvar! :)




Kommentarer
Jenna

Gud så bra med halvdistanser :) De kanske jag oxå vågar ge mig på så småningom!



Hoppas du får en fin dag!

2009-06-17 @ 12:02:41
URL: http://jennas.blogg.se/
Annika

Duktig du är, ser ju ut som du inte gör annat än tränar - så det blir nog kul med fest :)



Åh, vad nära det är vansbro nu. Och min skjuts ställde precis in... suck. Jag har förträngt allt med simmet. Hur ska du ta dig upp och var ska du bo? Det är på fredagen ditt lopp är va? :) Krångligt att ta sig till Dalarna och lilla Vansbro med tåg...

2009-06-17 @ 12:38:36
URL: http://tremil.blogg.se/
Malena

Heja Heja! Kul att du ska ta tag i löpningen! Och det ska bli kul att följa dig och läsa och inspireras. Få uppslag till nya pass osv. Ikväll planerar jag för fartlek i kuperad terräng. Hoppas det inte blir regn, det ser lurigt ut...



Jag lägger en länk till dig hos mig, det är väl ok??!

2009-06-17 @ 12:59:45
URL: http://bredablick.wordpress.com
Annika

Mm, ska kolla runt lite med nya ögon och se vad som är bästa alternativet... Funderar också på det där med boende men det verkar finnas skolsalar iaf så man inte behöver sova i bilen om man behöver övernatta :) Tror att jag startar runt 11 på lördag fm och har i dagsläget inte tänkt ta ledigt på fredagen men det är ju inte omöjligt :)

2009-06-17 @ 13:26:51
URL: http://tremil.blogg.se/
izza

Ja det är kul att cykla! Idag lyckades jag till och med släppa styret och klia mig lite på näsan ;)



Jag vill absolut gärna löpträna lite tillsammans också!! I helgen har jag också bara planer på fredagen. Så lördag eftermiddag eller söndag förmiddag kanske vi ska köra en bit? Jag har inte lämnat in cykeln än igen, så jag kör antagligen med styret lite för långt bort, men men :D



Jag har också blivit statistiknörd! Och sportprylarna gör ju allting bara mycket roligare!! :)



Ja halvvättern blir det nog. Jag håller med dig om tjejtävlingarna, hehe. (ändå gillar jag att springa vårruset, fniss!) När anmälde du dig till i år? Hur tidigt behöver man anmäla sig till halvan?

2009-06-17 @ 18:32:35
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Hmm... Kom inte min kommentar fram? Sämst! Hehe.



Kommer ju knappt ihåg vad jag skrev, hehe. Jag vill gärna löpträna ihop! Just nu känns det bara så mycket på jobbet och svårt att planera in träning. Men hoppas det lättar lite nästa vecka.



I helgen så har jag också bara planer för fredagen. Så lördageftermiddag eller söndag förmiddag kanske kan passa för en cykeltur? Jag har visserligen inte lämnat in cykeln igen så jag sitter antagligen med lite för långt avstånd till styret så du får inte köra med mig alltför hårt ;)



Var inne på vätternrundans hemsida och anmälan öppnar ju inte ens förns 1 september, så du har ju ett par månader kvar att fundera på :D Ja, för min del blir det nog halvvättern. Jag har samma åsikt som du med tjejtävlingar. Fast ändå gillar jag att springa Vårruset, hehe!

2009-06-17 @ 18:43:54
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0