På pränt

Har precis kommit hem från årets golfupptaktsträff. Många skratt och elva taggade och glada tjejer. Ett riktigt härligt gäng!
Fick berätta våra mål med säsongen och slog till på stort och tänker sänka mig från hcp 36 till 30.
Jag ska greja det!!! Hur taggad som helst!!!
Jag har haft en supertrevlig kväll med god mat och en del vin. Dags att gå och lägga sig så jag är pigg inför helgens Stockholmstripp. Shopping, teater och god mat och öl med sötaste vännerna.
Som avslut på helgen blir det golfträning i golfhallen. Nu ska svingen sitta inför säsongen.
Avslutningsresan till Omberg i september är bokad. Varför inte bli årets rookie?!!


Kommentarer
Lina

Shopping, teater och god mat vilken underbar helg!



Klart du kommer att greja ditt mål med golfen, med positiva tankar och vilja kommer man långt :-)



Hoppas din helg i huvudstaden har varit fin!

2009-03-08 @ 22:10:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
saravillfara

Aha, det är här fröken är aktiv med sitt bloggande?

Jag har saknat dig rätt länge i ditt andra näste... :)

Kul att återse dig!

Kramen!

2009-03-09 @ 22:59:05
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0