Nya klubbor

Denna helg har även den varit lite i golfens tecken. Hämtade mina nyinköpta klubbor i fredags. En ny träfemma och en ny hybrid fyra av märket Callaway.
I lördags fick jag prova snyggingarna. Hybriden blev genast min kompis. Golfspelet kändes riktigt bra. Jag kom fyra av tolv som deltog i lördagens tävling. Mer golfsugen men ändå glad att säsongen snart är slut. Känner mig trött. Det är alldeles för mycket nu. Skulle bara vilja åka iväg och slappa en vecka.

Söndag idag och även den har varit fulltecknad. Det blev en cykeltur med Örebrocyklisterna på förmiddagen, 7,5 mil. Det gick tungt. Jag känner mig sliten. Måste prioritera sömnen, datortiden måste skäras ner. Jag hinner inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0