Summering Mars

Trenden fortsätter. Ökning av den lättare träningen och minskning av den vanliga träningen.
Att träningen minskat under mars månad är inte så konstigt. Tiden har inte riktigt funnits. Fokus på packning och flytt sista veckorna i mars. Månadens första vecka med Friskis Steg 1-utbildning drog upp snittet.
Nu är jag dock laddad att fokusera på träningen mer. Vi får blunda lite hemma att det är lite rörigt, nu måste vi köra hårt PT´n och jag :) Första veckan började bra med "träningsläger" i Funäsdalen.


Jämförelse under året (Snitt/vecka):
Januari: Lätt träning: 87min Träning: 265min
Februari: Lätt träning: 124min Träning: 226min





Kommentarer
Lina

Tusen tack för ditt grattis :-)

Jag har haft en helt underbar födelsedag! Blivit så uppvaktad från alla håll och kanter :-) Så KUL! Jag är otroligt nöjd med dagen, tror den bästa födelsedagen någonsin :-) Batteriet till kameran ligger på laddning så väntar ivrigt på att det ska laddas klart så jag får börja fota :-))



Ha det så gott!!!

Trevlig helg!!

Kram!!

2010-04-08 @ 22:48:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0