Mitt hem - Min borg

Även på bloggen har det varit semester. Fyra härliga lediga veckor. Nu är det dock dags att komma tillbaka till verkligheten. Lever dock fortfarande på semesterkänslan. Känns som om jag fortfarande är på semester på nåt vis. Nytt hus som känns helt underbart, nästan lite overkligt, som att vara borta på semester och hyra ett lyxigt hus. Trädgård med uteplats både i solen och skuggan. Vi stormtrivs.

Bjuder på några bilder från vårt hus som ligger ute på Hemnet. De planerar att bygga ytterliggare en etapp och de frågade om de fick ta bilder inne hos oss. Självklart sa vi.












Kommentarer
lina

Wow, jag förstår att ni trivs! :) Så fint ni har fått det! Härligt med trädgård och uteplats, det saknar jag nog allra mest, friheten att kunna gå ut på tomten.



Ni verkar ha haft en underbar semester, härligt! :) Hoppas första veckan på jobbet går bra! Själv har jag 4 lediga dagar att se fram emot snart :)



Kram!

2011-08-02 @ 07:19:04
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Oj vilket fantastiskt härligt hem!

2011-08-06 @ 12:08:13
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0