Utan förvarning

Haft en helg med mycket frisk luft. Långpass löpning, vedkapning och klyvning. Skulle toppa helgen med ett rejält styrkepass med min fystränare.
Istället toppade jag den med en rejäl förkylning som kom som en blixt från klar himmel.

Idag är jag hemma och startar dagen med massor med vitaminer, grönt te och hallon och blåbär.
Jag har min jobbdator med mig hem så tanken är att få lite gjort. En bra kombo att kunna jobba lite utan att smitta ner mina arbetskamrater och blir jag för trött kan jag ta en tupplur emellanåt.

 



Kommentarer
Malin-Charlotta

På bättringsvägen nu! Skönt vännen!

2012-08-31 @ 21:39:41
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0