Torrt & Mörkt

I helgen städades julen ut hemma hos oss. Oj vad mörkt och tomt det blev utan stjärnorna som lyser och granen som stod och lös med sin prakt. Blev så kalt och tomt. Funderar på om vi ändå inte måste ha ett par gardiner i fönstret vid matbordet. Vet bara inte alls vilken typ av gardin. Får fundera ett tag till. Det jag inte har någon lust att fundera så mycket mer över är belysning. Blev så mörkt efter att julen packades ner så det blir en tur till Marieberg ikväll för att spana på lampor.

Idag var det kyligt ute. - 9 grader visade termometern. Huden känns torr och tråkig. Tur att mina kära droppar har kommit som jag beställt. Lite extra energi till min hud i höstmörkret. Det behövs.







Kommentarer
lina

Huu, jaaa idag var det kallt ute, -17 här i Luleå.



Snygga shoppingfynd du gjorde idag! :) Alltid kul med nya träningskläder!

2012-01-09 @ 22:44:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0