Inomhuspremiär

Idag var det dags för säsongens första inomhuspass i Tybblelundshallen. Tanken var att ta det lugnt. Ingen klocka utan bara ha kul och springa på känsla.
 
Inledde som vanligt med löpskola. Därefter intervaller.
3x30 sek + 4x7 min.
Fick för mig att det bara skulle vara 3 st intervaller så tryckte på rejält på sista varvet på 3:e intervallen. När alla började förbereda sig och prata om sista intervallen fattade jag först inget sedan brast jag ut ett nej inte en till.
Det var bara att bestämma sig och bita ihop och det gick ju bra. Dock inte lika fort som nummer 3 men inte långt ifrån. Kändes riktigt bra med tanke på första intervallpasset och med så pass lite löpning som det varit på sistone.
Massor med nya förmågor och många tjejer, kul!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

7 min intervall, det är lång tid!! Bra jobbat! Kul med spring på bana och vad roligt med sällskap!:)

2012-10-31 @ 05:53:42
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Härligt kämpat!

Något speciellt med att gå inomhus på hösten faktiskt. Jag kan tycka det är riktigt mysigt. Tyvärr springer jag fortfarande inte pga mitt knä. Men snart hoppas jag kunna smyga igång också..:)

Svar: Ja det får vi hoppas att du snart kan smyga igång!!
Mrs Malinski

Malin-Charlotta

Härligt! Har starka funderingar på att träna där i vinter, får ser hur det blir.


Svar: Tycker jag att du skall göra!! Häng med på våra träningar ;)
Mrs Malinski

2012-11-05 @ 09:23:56
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0