Nedräkning

I början av graviditeten såg jag hos några andra gravida att de hade 100 dagar kvar till förlossningen. Tänkte att det är en evighet tills jag är där. För ett tag sedan, ja exakt för 50 dagar sedan gjorde jag ett inlägg då det var exakt 100 dagar kvar. Idag är det en ny milstolpe, 50 dagar kvar.
Det kan kännas så kort. Men för mig känns det just nu som en evighet. Min kropp har inte alls varit med mig i veckan. Har varit tvungen att gå hem tidigare från jobbet. Jag klarar helt enkelt inte av att sitta på en kontorsstol i 8 timmar. Har värk i ryggen. Svårt att sova. Inatt fick jag gå upp en timme för sidan domnat bort pga för mycket sidoliggande.
Vill inte vara negativ och gnällig, men just nu har jag tyvärr svårt att bara le och vara glad. Hoppas att dessa 50 dagar går fort och att värken försvinner. För jag vill inget hellre än att le, för glad det är jag ändå.



Kommentarer
Guldmulten

Jobbigt med kroppen. Visst får man gnälla när man har ont. Som sagt så är du ju glad ändå. Och funkar det inte bra att jobba så gör inte det, försök inte härda ut, inte bra att sitta på jobbet och ha ont. När det är som jävligast så försök att tänka på den fantastiska belöningen som väntar, den är värd all smärta. Hoppas att det inte blir värre för dig framåt.
Styrkekramar!

Svar: Tack o kram tillbaka!!
Mrs Malinski

2013-08-17 @ 20:46:43
URL: http://guldmulten.blogg.se
Anki

Jobbigt att det skall kännas så.
Hoppas det inte blir allt för besvärligt sista veckorna nu!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0