Cykelsugen

Cykelaffären annonserade om REA. Jag var såklart tvungen att gå in och spana om det fanns någon cykel till bra pris. Är sugen på att byta upp mig. Tyvärr fanns det ingen passande.
 
Istället visade cykelhandlaren mig ett par andra cyklar till ordinarie pris. Skickade med mig ett par kataloger hem. Så nu bläddrar jag och blir så sugen. Shopoholic? ;)
 
Får stilla mitt cykelbegär imorgon med lite Spinning tillsammans med Almby IK.
Ola har bjudit med oss att köra "The tour of Sufferlandria". 12 pass på 9 dagar.
Jag ska dock bara köra ett av dessa pass. Skall bli riktigt kul att testa.
 
  
 
 


Kommentarer
Anki

Kul med cykelspaning!
Jag är lite sugen på nya hjul till sommaren men brukar ju tyvärr lätt kunna bli dyrt det med...:)

Svar: Ja kikade lite i höstas om jag skulle byta hjul på min cykel, men de kostar ju nästan lika mkt som en ny cykel :)
Mrs Malinski



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0