Soft lördag förmiddag

 
Startade dagen med frisk luft. Tog en promenad till ICA för att hämta vårt beställda kaffe medan Peter sprang sitt sedvanliga långpass.
Äntligen kan vi njuta av en riktigt god kopp kaffe, espresso, cappuchino eller latte. Köpte även med mig ett par semlor. Så nu har vi njutit av gott kaffe, en halv semla och en frisk och vitaminrik smoothie.
Den andra halva semlan sparar vi till eftermiddagen efter dagens cykelpass.
 
Smoothien bestod av:
  • Kiwi
  • Banan
  • Mango
  • Clementin
  • Ingefära
  • En skvätt vatten
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

Härlig inledning på lördagen! Smoothie med en touch av ingefära är ju så gott!

Har en raw lasange som jag tänkte prova att göra när jag får tillfälle. Erika bjöd på den och den var himmelsk! :) Spännande med lite nytt!

Ha en fortsatt skön lördag och helg! Kramar!

Svar: Raw lasagne låter spännande!! Du får testa o sen lägga ut recept.
Detsamma fining!
Mrs Malinski

2013-01-26 @ 17:49:39
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Den smoothien lät riktigt god! Jag måste helt klart bli bättre på att göra sådana. Däremot har jag två semlor som väntar i kylen att avnjutas till någon söndagsfilm. Inte helt fel det heller..:)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0