Stockholm marathon

Oj vad tiden går fort. Tanken var att detta inlägg skulle skrivas förra måndagen :)
 
Sambon stora mål för i år är avklarat, Stockholm marathon.
Jag var med i vår supportergrupp och reste upp ett tält precis bredvid TV4:s tält så våra fina flaggor fick mycket tv-tid :)
 
Ett stort gäng AIK:are samlades vid tältet för gruppfotografering innan loppet (ja iallafall ungefär hälften av dem som var anmälda). Så kul att se så många som springer marathon. Blir så insprirerad av att vara med i detta gäng. Även om jag inte är med och springer nåt alls nuförtiden. Blir sugen att springa men frågan är om jag nånsin blir sugen på att springa så långt som ett marathon? Jag har iallafall lärt mig att aldrig säga aldrig ;)
 
En varm och skön dag (iallafall innan och under själva loppet, sen regnade det mest :) bjöd Stockholm på i jämförelse med förra årets kalla +4 grader.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin-Charlotta

Härligt gäng! Åh så fint foto på er!

Svar: Ja underbart med en hel hög med träningsfrälsta människor :)
Mrs Malinski

2013-06-15 @ 08:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0