25 dagar kvar

Ännu en halvering. Första inlägget som handlade om nedräkning var 100 dagar till BF, andra 50 dagar. Idag är det 25 dagar kvar. 

Kan säga att det känns otroligt skönt att dagarna blir mindre och mindre. Händer saker i kroppen varje dag. Gick ner och jobbade 50% i måndags. Ska göra så nu i 13 dagar till. Sen är det dags att gå hem på heltid. 

Otroligt skönt att gå hem redan vid lunchtid. Hade tänkt hinna med lite på eftermiddagen men både måndag och tisdag har jag varit så trött så varit tvungen att ta en tupplur direkt efter jobbet. Efter det har magen varit stenhård som ett bowlingklot hela kvällen så inte klarat av något alls. Har även vaknat av sammandragningar på natten. Det känns verkligen som att det börjar närma sig. Kommer bebis komma tidigare? Har fått för mig det men är nog för att jag känt så kraftiga sammandragningar under en tid nu och de blir bara fler o fler. 







Kommentarer
Karin O

Men vad skönt! Jag tycker mina 70 känns som en EVIGHET:)

Svar: Förstår att det känns så, har gjort det för mig oxå. Inte förrän nu som det börjar kännas nära.
Mrs Malinski

2013-09-11 @ 10:41:43
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Anki

Inte långt kvar nu e, kul! :)

Tänkte åka upp till fjällen i helgen. Vem vet, nästa höst kanske ni också är uppe och vandrar med bäbis i ryggsele..:)

Svar: Känns skönt!

Nä vad kul med lite fjäll till helgen! Är jättesugen att höstvandra lite så är inbokat till nästa år :)
Mrs Malinski

Lina

Åh så nära det är nu, så roligt! :)

2013-09-11 @ 21:39:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Ann-Helene

Känns trist att va så långt bort o inte få se bebismagen så en bild skulle uppskattas =) Gissar att du är bra stor nu.

2013-09-14 @ 08:45:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0