Minusgrader

Idag har det varit höst på riktigt. Termometern var precis under nollstrecket när vi vaknade vid sex imorse.
Mössa på för Peter och jag fick skrapa bilrutorna.

Nu kanske våra inköp till bebisen kommer till användning direkt från BB. Kände att vi var tvungna att handla något lite varmare att stoppa nyfödd i på väg hem från BB ifall kylan hinner komma. Tänkte att det kommer förmodligen vara oktober och rejäl höst när bebis anländer. Nu har det ju inte riktigt känts så förrän denna vecka.

Våra inköp till bebis från HM, i neutrala färger såsom övriga klädinköp då vi inte vet om det blir en tjej eller kille. 





Kommentarer
Anki

Otroligt söta!
Det är verkligen höst på riktigt ut nu! :)

Svar: Ja verkligen höst, hur kallt har ni? Imorse var det -4 grader kallt här....brrr.
Mrs Malinski

Jonna

så söta! får jag fråga vilken storlek ni köpt dem i? Jag har några overaller som jag fått låna av mina systrar, men gissar att bäbisen kommer drunkna i dem...

Svar: Den vita åkpåsen köpte vi i 62/68, fanns bara det och 50/56 och tänkte att den skall funka i vinter när den växt lite. Gör nog inget om den är lite stor (hoppas jag :)Den bruna köpte vi 56 på. Kändes dumt att köpa 50, kan ju vara för litet om bebisen är stor redan från början. Men jättesvårt det där, går ju inte att veta säkert förrän bebis är född.
Det är så bra med HM att det inte är så dyrt så är inte hela världen om man måste köpa nåt mer :)
Mrs Malinski

2013-09-26 @ 10:44:17
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Guldmulten

Kanonfina ! Brunt och vitt är så himla fint! På alla bebisar! ...och små öron, hur gulligt är inte det? :)
Ska oxå köpa en ny overall nu tänkte jag till Lill-Stellis, bra tips! :)

Svar: Hur sött som helst :) Tips är alltid bra. De har en supersöt tigerdress oxå med öron :) Man smälter ju...
Mrs Malinski

2013-09-26 @ 13:26:36
URL: http://guldmulten.blogg.se
Sara

Hihihi! Vi har precis likadana! den vita använde vi hela vintern när hon var ett halvår, när hon mest låg i vagnen. Björndressen passade mitt i sommarn så den provade hon bara en gång, men den va sååå söt! ;)

Svar: Vilket sammanträffande :)
Mrs Malinski

2013-09-26 @ 21:36:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0