Första skidträningen

Första skidträningen för i år är avklarad. Ett pass på 7 km i fredags och ett pass i lördags på 13 km. Känns lite i ljumskarna, och även i övriga kroppen. Härligt med träningsvärk! Mycket positiv till Skidtunneln. Det var jättekul!
Försökte ta det ganska så lungt med ett par varv i tunneln varvat med stretch för vaderna. Visst känner jag av hälsenorna men inte så mycket värre än ett vanligt träningspass. Härligt, jag tror att jag är på rätt väg. Rehabträningen ger verkan.





Kommentarer
Annika

Åh, vad roligt det ser ut! Duktig du är! Skönt att det gick bra för dig.



Är det ett par fischer du åker på? Vilken beteckning har du? Håller på att bli knäpp på alla försäljare... är inne på ett par CRC nu iaf, tror jag. :)



/Annika

2008-11-17 @ 10:42:23
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0