Stafettvasan

Stafettvasan 2009 går av stapeln fredag 27 februari.
Varje lag består av fem åkare.
Vi ska åka Stafettvasan med jobbet. Funderar på vilken sträcka jag ska välja. Funderar på sista sträckan. Skönt att slippa backarna. Sista sträckan är väldigt flack. Dags att påbörja stakträning. Får bli en del rodd. Nåt annat bra tips att träna nu när det är barmark?

Sträcka 1: starten Sälen - Mångsbodarna, 24 km
Sträcka 2: Mångsbodarna - Evertsberg, 24 km
Sträcka 3: Evertsberg - Oxberg, 14 km
Sträcka 4: Oxberg - Hökberg, 9 km
Sträcka 5: Hökberg - målet Mora, 19 km






Kommentarer
Cicci

Hej!

Okej, jag jag vet hur det är. När killen är hos mig så sover vi i en 90's säng ... så du ska va glá!

Ja, kanske lika bra att vila idag om hälsenan dummar sig

2008-11-17 @ 15:50:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0