Välkommen till min nya blogg!

Detta år har inte bara varit en dans på rosor, men jag har tagit ett stort steg. Ett steg som jag är mer än nöjd med. Dessvärre har det nog påverkat mig mer än jag trott. Inser det mer och mer då kroppen sagt ifrån på olika vis.
Jag har alltid gillat att träna och motionera. Tyvärr har ömmande hälsenor påverkat mig och min träning negativt under ett och ett halvt års tid. Nu när jag känner att jag börjar landa i mig själv känner jag att det är dags att lyssna på mig själv och min kropp. Jag har börjat hos naprapat och bestämt mig för att bli bra i mina hälsenor. Jag ska leva ett mer hälsosamt liv och träna det jag kan och det kroppen tillåter mig att göra.
Vill inget hellre än att komma igång regelbundet med min träning. Mitt första mål är att göra Halvklassikern 2009. Känner att jag är fokuserad och därför vill jag samla diverse tankar, mål, träningspass m.m. i denna blogg.
Detta blir min träningsdagbok och coach.
Jag inleder första inlägget med att vila. Vila mig frisk från feber, så att jag sakta men säkert kan återhämta mig och bli frisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0