Foton från BBC

Fantastiska arrangörer av BBC - Blogger Boot Camp må jag säga!! En av dem var Jane som sprang runt och förevigade oss med en massa foton. Kul! Jag har lånat några, se nedan.

Här ser ni hela gänget samlade och nedanför foton på de passen jag var med på.
Först ut Spinning med Terese Alvén, därefter BBC-passet utomhus i Hagaparken med två norska militärer.

Efter lunch och föreläsning med Mela ett pass med balans, styrka och rörlighet: Functional moves med Cizzi Pihl.
Sist men inte minst ett danspass med Caroline Nilsson och avslutande styrka. Fy sjutton för benböj säger jag ;)










Kommentarer
Magdalena

Visst hade vi kul! Idag är träningsvärken äntligen över!

2009-04-28 @ 13:24:08
URL: http://pladuska.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0