Typisk måndagmorgon

Måndag idag. En ny vecka med nya möjligheter. Trodde jag.
Dagen började inte alls så bra på flera plan. Bland annat så vaknar jag med halsont och snor i näsan. Kändes ju helt onödigt. Tänkte gå iväg på ett Box-pass ikväll med en kille från jobbet. Köra skiten ur honom =)  Måste tyvärr avboka det, känner mig inte pigg  :(  Har haft tre vilodagar, fre - sön. Sköna välbehövliga vilodagar. Nu var jag dock jätteladdad och sugen på att träna. Så typiskt att jag inte känner mig pigg. Får se till att kurera mig så jag förhoppningsvis är pigg och fit for fight under påskledigheten. Kommer bli mycket umgänge med nära och kära under påskledigheten men tänkte även försöka få in ett flertal träningspass, bla cykelpass under helgen.



Kommentarer
izza

Rackarns hörrö! Inte bli sjuker! Hoppas lite vila (idag igen ;)) gör susen! Själv är jag ledig imorgon igen, men sen är jag inte ledig före annandag påsk! Visserligen blir det en vilovecka från träningen, men det passade rätt bra, jobbar på Coop så det blir väl fullt ös nu i påskhandeln!



Synd på box-passet, men det kommer ju fler gånger! :) Bara hoppas kollegan fortfarande är sugen då!

2009-04-06 @ 21:11:06
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Det blir många mil på dessa två veckor :-) Känns som en jätte bra uppladdning för cykelsäsongen!

Idag blev det berg, oj oj vilka serpentinvägar! Helt galet jobbigt. Så nu är benen trötta!



Skickar över massa krya tankar till dig!!! Hoppas att du blir bättre snart!!

2009-04-07 @ 17:13:14
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Trist med förkylningskänningar, känns som om du verkligen har haft din andel av sånt.

Hoppas det går över fort...

2009-04-08 @ 08:19:41
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0