Ändrade planer

Planerna för kvällen var klara. Skidorna gjordes iordning igår kväll så att jag snabbt skulle kunna ge mig ut i spåret efter jobbet. Jag var riktigt taggad och sugen. Nu blev det inte riktigt som jag planerat.
Imorse startade nämligen inte min bil. Motorvärmaren hade inte startat på morgonen så tänkte att eftersom det var så kallt ute ville den inte starta. Kunde som tur var lifta med en kollega till jobbet. Satte i motorvärmaren och testade att starta bilen när jag kom hem. Inte ett tecken på liv. Den var död. Så istället för planerad skidåkning fick det bli batteribyte och en dryg tusenlapp fattigare. Det blir inte alltid som planerat. Nu har jag iallafall ett nytt och fräscht batteri så nu är bilen förberedd för vinterns skidresor :)

En tusenlapp fattigare ytterligare idag, fast på en betydligt roligare grej. Jag har anmält mig till Blogger Boot Camp 2010. Tjohoo!! Ska bli så kul!!








Kommentarer
Anki

Tråkigt med bilen. Hoppas du kommer ut på skidorna någon annan dag istället! :) Själv är jag grymt besviken på att det har kommit 3-4 dm snö här när mina skidor är 34 mil bort... Jag tog upp de till fjällen för ett par veckor sedan för jag trodde inte det skulle bli någon snö här före det, tji fick jag..:S



Då ses vi 17-18 april för jag har också anmält mig. Skall bli riktigt skoj att få träffa massa av er bloggare som man följer på nätet!

Mattias Ögren

Tråkigt med bilen.

Jag skall också till konventet, så då ses vi då.



Vet du om det finns fler träningsbloggar från Örebro? Vore kul att hitta på något med träning någon dag i framtiden

2009-12-18 @ 16:13:14
URL: http://mattiasogren.blogspot.com
coyntha

Hej hej! Vad tråkigt med bilen, sådana saker händer!!!

Vet du vad? Jag har anmält mig också till BBC!! Vi kommer att träffas några gånger nästa år!

Vi får planera helgen i april!



Kram.

2009-12-18 @ 21:15:17
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Annika

Nej så typiskt... synd att det inte blev av...



Men kul med BBC, jag har inte anmält mig än... hm, funderar lite men risken är ju att det blir fullt snart.

2009-12-19 @ 20:45:26
URL: http://tremil.blogg.se/
Cissi

Wei, då ses vi på BBC :)

2010-01-18 @ 09:30:25
URL: http://pluppan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0