Planering är A och O

För att hinna med allt man vill är planeringen väldigt viktig. Igår hann jag med både ett barmarksträningspass på en timme i Karslundsspåret med arbetskamraterna och sen vidare på glöggmys och test av makeupprodukter. Däremellan få i mig lite mat. Allt detta utan stress. Kände mig dock som en riktig packåsna när jag gick till bilen på morgonen. Tre väskor och två påsar med grejer var jag tvungen att ta med mig på morgonen för att dagen och kvällens logistik skulle fungera.

Det tog riktigt emot att byta om till löparkläder och bege sig ut i mörkret i minusgraderna. Hade vi inte en bestämd tid att ses skulle jag nog aldrig gett mig ut. Det var inte alls lockande att ge sig ut i mörkret och kylan. Dock så fort jag börjar röra på benen och känna värmen komma så tycker jag det är så härligt så. Det är ju hur skönt som helst att sprina ute när det är lite kallt. Förstår bara inte att det ska ta så emot precis innan när det är så himla skönt under tiden och efteråt.



   



Kommentarer
frida

Precis, blir så less på den där känslan som tar emot just innan när man vet hur skoj och härligt det är!

2009-12-02 @ 20:49:55
URL: http://fridfullt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0