Veckans träning - v.5

Sista veckan i januari hamnade på ungefär samma nivå som de tidigare veckorna. Relativt lungt. Hade tänkt mig ett pass ytterliggare men kände mig lite sliten i kroppen efter skidåkningen. Ett plus är att det blev två pass skidåkning denna vecka. Dessutom har jag kommit igång lite mer med avslappning/mental träning.
Hade tänkt lägga i en ytterligare växel i februari. Planerna var att åka ett längdskidpass ikväll. Tyvärr fick jag ställa in det då det kliar i halsen.....igen :(  Trött på att känna mig hängig. Kommer och går upp och ner hela tiden känns det som. Svårt att få nån fason på träningen när det är något som stör hela tiden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0